🎓 Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi AMP ve İMEM Programı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı mezuniyet töreninde Saadet İğrek Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı öğrencilerimiz mezuniyet coşkusunu yaşadı.
Tören kapsamında, dereceye giren öğrencilerimize ödülleri takdim edildi.
🏆 Okul Birincisi: 12/E – Ahmet Arda Malçok
🥈 Okul İkincisi: 12/E – Burak Ünlü
🥉 Okul Üçüncüsü: 12/D – Ahmet Eren Örnek
Okul genelinde ilk üç dereceyi elde eden öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, bu başarıda emeği geçen öğretmenlerimize ve ailelerine teşekkür ediyoruz.
AMP 12/D ve AMP 12/E sınıfı öğrencilerimizin mezuniyetlerini kutluyor; tüm mezunlarımıza sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diliyoruz.
Yolunuz açık, başarılarınız daim olsun!
#AtatürkMTAL #EndüstriyelOtomasyon #Mezuniyet #AMP #MeslekiEğitim @ataturkmtalbursa







